Rozpoznawalność marki to cel każdej firmy niezależnie od branży. Dlatego tak istotną rolę pełni brand marketing. Przede wszystkim konieczne jest stworzenie oryginalnego logo z nazwą firmy. Powinno ono znaleźć się w każdym kanale dystrybucji, a także promocji. Spójny przekaz i dobrze zaplanowane kampanie wprowadzania nowych produktów i usług, a także dbanie o już pozyskanych klientów poprzez organizowane promocje to klucz do sukcesu.  

Kampanie produktowe i usługowe

Kluczem do zdobycia klientów jest odpowiednie skonstruowanie kampanii produktowej lub usługowej. Oczywiście tutaj na samym początku należy zastanowić się nad zakresem oraz kanałem dystrybucji. Najbardziej powszechnym miejscem do startu kampanii jest Internet, zarówno portale społecznościowe, jak i kampanie Google Ads. Jednak na lokalnym rynku ciągle popularna jest reklama bezpośrednia w formie papierowej. Tu sprawdzają się zarówno katalogi ofertowe, jak i broszury. Jedne i drugie są niezbędnym elementem stosika na targach branżowych.  

Kampanie promocyjne

Skuteczny brand marketing musi zawierać także dotarcie do tych, którzy znają już markę i skorzystali z jej usług. Tutaj bardzo ważne są kampanie promocyjne zarówno na produkty komplementarne, jak i w ramach ofert specjalnych na szczególne okazje, takie jak święta, czy np. w przypadku firmy sprzedającej materiały budowlane, zniżki w związku z Dniem Budowlańca. Każda branża ma swoje szczególne daty, które można wykorzystać w kampaniach promocyjnych.    

Zadbanie o gadżety reklamowe i firmowe artykuły biurowe

Poza dobrze zaplanowanymi kampaniami ważny jest spójny wizerunek firmy, a więc zadbanie o szczegóły takie jak spersonalizowane gadżety reklamowe. Tu sprawdzą się zarówno długopisy, jak i notesy czy teczki z nadrukiem nazwy i logo firmy, a także kubki lub filiżanki z logo. Oczywiście z takich artykułów powinni korzystać również pracownicy. Oferta przedstawiona kontrahentowi prezentuje się bardziej profesjonalnie, jeśli znajduje się w teczce z nadrukiem logo firmy i jej motto. W dobie popularności coachingu i haseł motywacyjnych postawienie na projekt teczki z odpowiednią sentencją może się sprawdzić zarówno w kontakcie z klientami podpisującymi umowy, jak i kontrahentami. Oczywiście należy odpowiednio oszacować nakład teczek z nadrukiem i innych artykułów biurowych, w oparciu o zainteresowanie ofertą firmy. Niemniej jednak możliwość skorzystania z druku offsetowego w profesjonalnej firmie zajmującej się wydrukiem materiałów reklamowych sprawia, że w krótkim czasie można uzyskać nawet 10 tys. artykułów reklamowych. Również niewielkie firmy mogą skorzystać na takiej formie promocji, kiedy na próbę zamówią nakład 10 czy 20 sztuk.            

Teczki z nadrukiem to niezbędny element w każdej firmie, która dba o swój brand marketing w najmniejszych szczegółach. Każdy może samodzielnie stworzyć projekt lub zdecydować się na pomoc specjalistów w tym zakresie. Dzięki temu mogą powstać idealne artykuły biurowe, będące zarazem gadżetami reklamowymi.   

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ