Nie zawsze pomysł na prezent przychodzi łatwo. Zwłaszcza jeżeli masz zamiar zrobić go osobie, z którą jesteś związana przez kilka lat. Przez ten czas zdążyliście poznać się na wskroś, ale również wyczerpać pulę fajnych prezentów. Czasami trudno nawet o właściwą i oryginalną inspirację. Właśnie dlatego postanowiliśmy napisać ten tekst – aby ułatwić Ci wybór i znaleźć fajny prezent na gwiazdkę dla swojego faceta. Wiadomo przecież, że każdy chciałby znaleźć pod choinką coś wyjątkowego. Zapewniamy, że tak będzie również i tym razem.

Prezenty świąteczne w głowie

To co najbardziej przeszkadza w wybraniu fajnego prezentu dla chłopaka to fakt, że musimy skompletować jeszcze cały worek prezentów dla naszej rodzinki i znajomych. Do tego dochodzą przygotowania świąteczne. Niemniej jednak gdzieś wśród tej całej krzątaniny musimy znaleźć czas i chęci na ogarnięcie podarunku gwiazdkowego wyróżniającego naszego chłopaka. Mamy kilka ciekawych propozycji, nie wiemy jednak czy sprostają one Twoim oczekiwaniom, ponieważ to Ty znasz swojego faceta najlepiej. Niemniej jednak rzucimy kilka pomysłów, które mogą okazać się strzałem w dziesiątkę.

Prezent na gwiazdkę dla chłopaka – nasze typy

Zacznijmy wobec tego od standardów, które właściwie każdy facet jest w stanie zaakceptować i polubić do tego stopnia, że będzie cieszył się z prezentu. Przede wszystkim warto zastanowić się nad akcesoriami do garderoby takimi jak mucha, krawat, spinki, szelki, rękawiczki czy czapka. Nie każdy facet się do tego przyzna, ale my wiemy, że oni wszyscy chcą wyglądać elegancko – nawet tzw. rude boy. Można zdecydować się również na koszulki – te z motywami świątecznymi lub logo ulubionego zespołu rockowego. Będąc przy muzyce, warto przejść się do sklepu z płytami i książkami i tam zagłębić się w poszczególne gablotki. Na pewno wiesz czy słucha czasami Guns’n’Roses czy Tedego, a najnowszy album danego wykonawcy znajdziesz na pewno (zawsze możesz też ratować się składankami the best of). Jeżeli Twój chłopak ma konsolę, taką jak Playstation4 lub Xbox One to wybór jest o wiele prostszy – musisz tylko dowiedzieć się, jaką grę będzie chciał dostać – to jest akurat proste zadanie, zapytaj jego kumpla.

Prezent na święta dla chłopaka – co w tym roku

Idąc dalej tym tropem, możemy wypytać kolegę naszego chłopaka o inne szczegóły. Czy spodobałby mu się jakiś nietypowy lub przydatny gadżet, jak np. scyzoryk szwajcarski, zapalniczka plazmowa, czy karafka do whisky o kształcie wielkiego diamentu (takie rzeczy znajdziecie np. tutaj: https://www.toys4boys.pl/375-prezent-na-swieta-dla-niego​). Być może coś tego typu wpadnie Ci w oko – wypytaj wtedy kumpla i jeżeli da zielone światło – masz prezent. Tak naprawdę to czegokolwiek byś nie wybrała – pamiętaj o jednym, to Wy jesteście dla siebie największą niespodzianką na Święta, ponieważ to już kolejna Gwiazdka, kiedy jesteście razem. Najważniejsze to dbać o swoje uczucia i miłość, a prezenty gwiazdkowe mogą dawać temu wyraz, jednak nie są najistotniejsze – Wy jesteście.

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ